Forum OTS Red Castle
Forum Red Castle
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

NPC Santa Claus

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OTS Red Castle Strona Główna -> Skrypty itp.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
son_of_sillve
Miotacz Postów



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nienacka

PostWysłany: Wto 20:45, 15 Maj 2007    Temat postu: NPC Santa Claus

Święty Mikołaj wersja poprawiona.. może dla niektórych wyda się to głupie, ale nie daje już śmieci, tylko 70 cc Smile

Wchodzimy do data/npc i tworzymy plik XML o nazwie Santa Claus.xml i wklejamy do niego to:

Kod:
<?xml version="1.0"?>
<npc name="Santa Claus" script="data/npc/scripts/santa.lua" access="3" lookdir="2">
    <mana now="800" max="800"/>
    <health now="200" max="200"/>
    <look type="160" head="0" body="94" legs="0" feet="94"/>
</npc>


Potem wchodzimy do data/npc/scripts i robimy plik LUA o nazwie santa.lua i wklejamy to:

Kod:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end

function onCreatureAppear(creature)
end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end

function onCreatureTurn(creature)
end

function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end

function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)

if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')) and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Merry Christmas ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = cid
talk_start = os.clock()
end

if string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! Please wait.')
end

if string.find(msg, '(%a*)present(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
present = getPlayerStorageValue(cid,2601)
if present == -1 then
buy(cid,item,1,0)
setPlayerStorageValue(cid,2160,70)
end

if present == 1 then
selfSay('Sorry, I dont have more presents for you.')
end
end

if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)
end


function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Merry Christmas!')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 3 then
selfSay('Merry Christmas!')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,25)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end

if focus > 0 then
rand = math.random(1,6)
if rand == 1 then
item = 2969
elseif rand == 2 then
item = 2973
elseif rand == 3 then
item = 2981
elseif rand == 4 then
item = 3520
elseif rand == 5 then
item = 2930
else
item = 3524
end
end

if focus == 0 then
randsay = math.random(1,75)
if randsay == 1 then
selfSay('Hmmhmm...')
end
if randsay == 2 then
selfSay('Hoho...')
end
end
end


nie pamiętałem ID crystali więc napisałem 2601... oby to było to ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OTS Red Castle Strona Główna -> Skrypty itp. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin