  | 
				OTS Red Castle Forum Red Castle   
				 | 
			 
		 
		 
 
    
        | Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
     
    
    
        | Autor | 
        Wiadomość | 
     
    
        
                son_of_sillve 
                
                    Miotacz Postów 
                    
  
                    Dołączył: 09 Kwi 2007 
                    Posty: 167 
                    Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Nienacka
                
                 
                
         | 
        
            
                 Wysłany: Wto 20:45, 15 Maj 2007    Temat postu: NPC Santa Claus | 
                    | 
             
            
                
  | 
             
            
                
                    
                    Święty Mikołaj wersja poprawiona.. może dla niektórych wyda się to głupie, ale nie daje już śmieci, tylko 70 cc  
 
 
Wchodzimy do data/npc i tworzymy plik XML o nazwie Santa Claus.xml i wklejamy do niego to:
 
 
 
	  | Kod: | 
	 
	
	  <?xml version="1.0"?>
 
<npc name="Santa Claus" script="data/npc/scripts/santa.lua" access="3" lookdir="2">
 
    <mana now="800" max="800"/>
 
    <health now="200" max="200"/>
 
    <look type="160" head="0" body="94" legs="0" feet="94"/>
 
</npc> | 
	 
 
 
 
Potem wchodzimy do data/npc/scripts i robimy plik LUA o nazwie santa.lua i wklejamy to:
 
 
 
	  | Kod: | 
	 
	
	  focus = 0
 
talk_start = 0
 
target = 0
 
following = false
 
attacking = false
 
 
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
 
end
 
 
function onCreatureAppear(creature)
 
end
 
 
 
function onCreatureDisappear(cid, pos)
 
if focus == cid then
 
selfSay('Merry Christmas!')
 
focus = 0
 
talk_start = 0
 
end
 
end
 
 
function onCreatureTurn(creature)
 
end
 
 
function msgcontains(txt, str)
 
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
 
end
 
 
function onCreatureSay(cid, type, msg)
 
msg = string.lower(msg)
 
 
if ((string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)')) and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
 
selfSay('Merry Christmas ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
 
focus = cid
 
talk_start = os.clock()
 
end
 
 
if string.find(msg, '(%a*)hi(%a*)') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
 
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! Please wait.')
 
end
 
 
if string.find(msg, '(%a*)present(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
 
present = getPlayerStorageValue(cid,2601)
 
if present == -1 then
 
buy(cid,item,1,0)
 
setPlayerStorageValue(cid,2160,70)
 
end
 
 
if present == 1 then
 
selfSay('Sorry, I dont have more presents for you.')
 
end
 
end
 
 
if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
 
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
 
focus = 0
 
talk_start = 0
 
end
 
end
 
 
 
function onCreatureChangeOutfit(creature)
 
end
 
 
 
function onThink()
 
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
 
if focus > 0 then
 
selfSay('Merry Christmas!')
 
end
 
focus = 0
 
end
 
if focus ~= 0 then
 
if getDistanceToCreature(focus) > 3 then
 
selfSay('Merry Christmas!')
 
focus = 0
 
end
 
end
 
if focus == 0 then
 
cx, cy, cz = selfGetPosition()
 
randmove = math.random(1,25)
 
if randmove == 1 then
 
nx = cx + 1
 
end
 
if randmove == 2 then
 
nx = cx - 1
 
end
 
if randmove == 3 then
 
ny = cy + 1
 
end
 
if randmove == 4 then
 
ny = cy - 1
 
end
 
if randmove >= 5 then
 
nx = cx
 
ny = cy
 
end
 
moveToPosition(nx, ny, cz)
 
--summons = 30
 
--summons2 = 30
 
end
 
 
if focus > 0 then
 
rand = math.random(1,6)
 
if rand == 1 then
 
item = 2969
 
elseif rand == 2 then
 
item = 2973
 
elseif rand == 3 then
 
item = 2981
 
elseif rand == 4 then
 
item = 3520
 
elseif rand == 5 then
 
item = 2930
 
else
 
item = 3524
 
end
 
end
 
 
if focus == 0 then
 
randsay = math.random(1,75)
 
if randsay == 1 then
 
selfSay('Hmmhmm...')
 
end
 
if randsay == 2 then
 
selfSay('Hoho...')
 
end
 
end
 
end | 
	 
 
 
 
nie pamiętałem ID crystali więc napisałem 2601... oby to było to ;P
                    
  Post został pochwalony 0 razy
                 | 
             
          | 
     
    
        | Powrót do góry | 
         | 
     
    
          | 
     
        | 
        |  
         |  
    
    
         | 
     
 
  
     
        
       | 
    
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB  © 2001, 2002 phpBB Group
  
		 |