Forum OTS Red Castle
Forum Red Castle
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrypt na sklejacza run

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OTS Red Castle Strona Główna -> Skrypty itp.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
son_of_sillve
Miotacz Postów



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nienacka

PostWysłany: Wto 9:28, 15 Maj 2007    Temat postu: Skrypt na sklejacza run

7.6 version :

Dziala to tak iz : na 1 pozycji kladziemy 5x runa (bylejakiego) i na drugiej pozycji drugi runek tego samego rodzaju 5x. Przelaczamy i otrzymujemy 10x runa, zamiast 2 runek 5x mamy 1 10x.

1.Do actions.xml dodajemy linijke (jak macie uniqua na mapie to inne)
Kod:
<action uniqueid="6999" script="sklejacz.lua" />


2. Robimy plik sklejacz.lua i do niego wklejamy

Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.uid == 6999 then
rune1pos = {x=127, y=58, z=6, stackpos=1}
rune1 = getThingfromPos(rune1pos)
rune2pos = {x=129, y=58, z=6, stackpos=1}
rune2 = getThingfromPos(rune2pos)

if (item.itemid == 1945) then
if (rune1.itemid >= 2261 and rune1.itemid <= 2316) then
if (getPlayerMana(cid) < 20) then
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You need 20 mana to perform this merge this.")
else
if (rune1.itemid == rune2.itemid) then
doPlayerAddMana(cid, -20)
rune1x = rune1.type
rune2x = rune2.type
runetotal = rune1x + rune2x
if (runetotal <= 200) then
newrune1 = runetotal
newrune2 = 0
else
newrune1 = 200
newrune2 = runetotal-200
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "The new merged rune can not have more than 200 charges. One full rune will be made and one with restoring charges.")
end

if (newrune1 > 0) then
doCreateItem(rune1.itemid, newrune1, rune1pos)
end
if (newrune2 > 0) then
doCreateItem(rune1.itemid, newrune2, rune2pos)
end

doRemoveItem(rune1.uid, rune1.type)
doRemoveItem(rune2.uid, rune2.type)
doSendMagicEffect(rune1pos, 11)
doSendMagicEffect(rune2pos, 11)
doSendMagicEffect(getPlayerPosition(cid), 14)
doTransformItem(item.uid, item.itemid + 1)
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Runes missmatch. Put two runes of the same type on each basin.")
end
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "You can only merge runes together.")
end

elseif (item.itemid == 1946) then
doTransformItem(item.uid, item.itemid - 1)

else
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, "Sorry, not possible.")

end

end
end




3. Robimy na mapie co trzeba: obydwie pozycje i switcha dajemy uniqua jakiego podalismy

Modyfikujemy

Kod:
rune1pos = {x=127, y=58, z=6, stackpos=1}

Zmieniamy na swoja pozycje 1 runy
Kod:
rune2pos = {x=129, y=58, z=6, stackpos=1}

Zmieniamy na swoja pozycje 2 runy
Kod:
if (getPlayerMana(cid) < 20) then

Tu mozemy zmienic ile many ciagnie sklejanie.
Oczywiscie mozecie sobie zmienic rowniez magic efekty.

Pare ssow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OTS Red Castle Strona Główna -> Skrypty itp. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin