son_of_sillve
Miotacz Postów
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Nienacka
|
Wysłany: Wto 9:23, 15 Maj 2007 Temat postu: Skrypt na świnkę skarbonkę z losowo wypadającą kasą |
|
|
Rozbij świnkę i zbierz kasę... może się przyda
w pliku actions.xml zmieniamy :
Kod: |
<action itemid="2933" script="trans_inc.lua" /> --pig bank-- |
na :
Kod: |
<action itemid="2933" script="pig bank.lua" /> --pig bank-- |
w folderze scripts tworzymy pig bank.lua a w nim :
Kod: |
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
doRemoveItem(item.uid,1)
doPlayerAddItem(cid,2934,1)
rand = math.random(1,20)
if rand == 1 then
doPlayerAddItem(cid,2969,1)
elseif rand == 2 then
doPlayerAddItem(cid,2969,5)
elseif rand == 3 then
doPlayerAddItem(cid,2969,8)
elseif rand == 4 then
doPlayerAddItem(cid,2969,12)
elseif rand == 5 then
doPlayerAddItem(cid,2969,17)
elseif rand == 6 then
doPlayerAddItem(cid,2969,21)
elseif rand == 7 then
doPlayerAddItem(cid,2969,24)
elseif rand == 8 then
doPlayerAddItem(cid,2969,31)
elseif rand == 9 then
doPlayerAddItem(cid,2969,37)
elseif rand == 10 then
doPlayerAddItem(cid,2969,42)
elseif rand == 11 then
doPlayerAddItem(cid,2969,53)
elseif rand == 12 then
doPlayerAddItem(cid,2969,57)
elseif rand == 13 then
doPlayerAddItem(cid,2969,64)
elseif rand == 14 then
doPlayerAddItem(cid,2969,69)
elseif rand == 15 then
doPlayerAddItem(cid,2969,75)
elseif rand == 16 then
doPlayerAddItem(cid,2969,83)
elseif rand == 17 then
doPlayerAddItem(cid,2969,91)
elseif rand == 18 then
doPlayerAddItem(cid,2969,93)
elseif rand == 19 then
doPlayerAddItem(cid,2969,96)
elseif rand == 20 then
doPlayerAddItem(cid,2969,100)
end
return 1
end |
id świnki to 2933
Życzę bogatych zbiorów ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|